vad ja läser just nu ;)

i sommras började jag läsa en serie som heter harpers
handelsträdgård, som består av 3 delar :) den första heter:

Blå dahlia

Den andra delen heter:

 svart ros.

Jag är helt förälskade utav denna serien, men tyvärr har bara del 1
 och 2 översätts till svenska än så länge!, snart har jag läst klart del 2
så hoppas att del 3 kommer snart, kan verkligen inte hålla mej! 


Beskrivning:

"Relationer har alltid haft en central roll i mina trilogier.
Jag är fascinerad av den dynamik som finns i familjer,
den gemensamma historien och på vilket sätt varje individ utvecklas"
Nora Roberts

Tillsammans med sina två små livliga söner flyttar den unga änkan
Stella tillbaka till sina barndomstrakter i södra USA. Här har hon fått
både bostad och jobb på det anrika Harper Handelsträdgård.
Hon avskräcks varken av huset eller av dess ägarinna; den
stentuffa Roz Harper. I närheten bor också den oborstade men
snygge landskapsarkitekten Logan Kitridge. Snart inleder Stella och
Logan en het romans.

   Men det finns någon som inte är glad åt deras kärlek? Ett kvinnligt
andeväsen stör ofta Stellas nattsömn. Kan det vara någon som tidigare
 bott på Harpers Handelsträdgård? Vad har hon för ett förflutet som
inte lämnar henne någon ro?

   Första delen i en ny trilogi av Nora Roberts om tre kvinnor
som möts vid en punkt i livet då de behöver hitta nya sätt att leva.
De får hjälp och mod av varandra att våga tro på att livet kan ge
dem nya möjligheter. Ingen skriver så fängslande och romantiska
berättelser som Nora Roberts!

från adlibris.com



köss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback