Ursäkta!

Jag måste bara ursäkta för att ja är så kass på att göra nya inlägg..jag känner bara att jag skriver inte sånt som inte är viktigt utan bara saker som är värda att bli berättade om!
Nu ska ja ta ett exempel på dåligt inlägg:

(Ja, nu sitter ja här i min gröna,stenhårda och kli-material-tyg soffa och har tryggt i mej en chokladkaka...med andra ord, pust! jaja, nu ska jag ta och läsa klart min bok, har liksom ba typ 1½ kapitel kvar :D!!!
Älskling är i gbg och kollar fotboll tsm med daniel, so I am all alone :/...förresten har jag kollat på "jiddra inte med zohan" hahaha....
Min dag har nästan varit lika rolig som en gammal, sovande och sur gubbe....jaa ni fattar!
Fast dan började bra..den var bra fram tills att emil åkte...
Nä nu får jag ta och läsa klart min booooki loooki ;) sen blire svenska hollywood fruuar! wiiihoo)

Ser ni, inget betydelsefullt (heter de så? ) ni kunde lika gärna inte vet de dääär..men now you knows

hare gött nu era små fina saker, btw min bff Suss fyller byxmyndig imorron...(hihi)
ska se om jah inte har en bild på henne!
 
naaaeeeeww! min sweetie <3


over and out bitches!


Kommentarer
Postat av: Suss

Nöööööe, :D<3

2010-03-30 @ 10:03:39
URL: http://lgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback