Yesterday :)

Igår fyllde jag som sagt år! :)
Jag fick:
ett thomas sabo armband + 3 berlocker utav emil! <3
En smörgåsgrill från mammsen!
En biljett till robert gustavsson den 4 dec! från emil mamma och fam.
Dusch och bad tillbehör + ljus från emils pappa och fam.
I lördags fick jag:
Pengar av pappa och farmor
ROSA blender från alla girlsen i klassen! :)
En super fin "bricka" (mer som en tavla) från Cajsa :)
Cupcake skål och muffins formar från suss!
Armband och halsband från johanna! :)
Sprit från sofia ;)
och blommor från Louise! :)
Taack för allt! :)

Jag gjorde en smoothie igår med :D


Jordgubbe och hallon! mumma! :)

Jag ska göra en sen med!, det blir med smaken banan,mango och ananas :=)
Kanske lägger upp en bild på den sen..får se:)

kössar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback