Senapssill

Cha cha (?)
ja iallafall sitter jag här och kollar på Ellen på kanal 5.
Har tryckt i mej knäcke macka och massor av SENAPSILL (L)
Ensam hela kvällen, ja och det känns verkligen skoj!? eller inte :(
en skoj grej är ju att jag ska sola =) måste fan pressa lite nu när man varken har gjort de elle tränat på två veckor :O, I know, it's bad!
Step up blire också, ida är det åsa som har det passet! skoj skoj :)
nä nu längtar jag efter att kl ska slå 15.05 och det bästa programmet som finns börjar!
Vill ni veta vilket det är får ni kolla på kanal 4 kl 15.05!


och just de, jag har som policy här på bloggen och det är att inga inlägg
 görs utan bild! så här är en skön bild;

( jag och sofia i somras nån gång ;) )

over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback