Min pojkvän


Min söta pojkvän. Vill inte att han ska börja gå baklänges:(

Jag tycker hela den här grejen med svininfluensa sprutan och dess bivärkningar har blivit oseriös.
liksom kolla bara i min klass där det är 10 tjejer och 16 killar, en av dessa tio tjejer har varit hemma pga. bivärkningar och hon va bara hemma en dag, medans killarna i klassen knappt kan vara med på gympan idag (3 dagar efter sprutan). Vissa har varit hemma dessa tre dagarna. Helt sjukt, men vad kan man se utav detta? Jo Tjejer är bäst! 
Igår pratade jag med min pojkvän om detta, jag sa att jag nästan inte tyckte att han ska ta sprutan för då kommer han la dö, eller få någon av de hemskaste biverkningarna man kan få, typ sånna som 1 av 100, typ sånna biverkningar alla killarna i klassen har fått. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker killar är mesiga?


Köss

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL HA FLER INLÄGG FRÅN MARIKA JAG VILL! hihi=)

2009-12-04 @ 21:04:11
URL: http://lgren.blogg.se/
Postat av: linnea hedlund

ihihihiihi jag håller med johanna :D

2009-12-10 @ 10:07:51
URL: http://hedlundlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback