home, sweet home...





Upp !


Idag var jag och Emil med Joshua och Alexandra i Göteborg och shoppade.
Det var galet mycket folk inne på Nordstan, men jag gjorde en del fynd ändå ;)
2  koftor
2 linnen
6 par örhängen(som jag var sååå värd att få^^)
1 liten paljettrosett som är ett spänne <3

Imorgon hoppas jag att vi tar en tripp först till Trollhättan så jag kan fixa
mina nails och sen en sväng förbi Torp;)

Det är skönt att vara hemma efter allt åkande fram och tillbax, från Uddevalla till Dingle, till Havstenssund och sen till Hagfors och nu i Uddevalla. verkligen flängt hit och dit.
I Hagfors fick vi över 20 filmer utav Emils snälla moster och hennes familj, det var filmer så som;

Upp =)
Halloween
The Eye
Perfect stranger
Bland tomtar och troll
(Y)
Johan Falk -vapen bröder
The haunting in connecticut
och massa fler..

Nä, nu ska jag lägga mig och kolla på filmen Upp, 
skriver ett inlägg om vad jag tyckte om filmen senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback